- This event has passed.
Târgovişte: programul “Școala Altfel – Să ştii mai multe, să fii mai bun!”
3 ianuarie @ 01:41 EET
ACTIVITĂŢILE EDUCAŢIONALE ORGANIZATE DE CONSILIUL JUDEŢEAN DÂMBOVIŢA ŞI COMPLEXUL NAŢIONAL MUZEAL „CURTEA DOMNEASCĂ” TÂRGOVIŞTE ÎN CADRUL PROGRAMULUI „SĂ ŞTII MAI MULTE, SĂ FII MAI BUN!” 2017
În contextul dezvoltării ofertei de programe educative pentru elevi, Consiliul Judeţean Dâmboviţa şi Complexul Naţional Muzeal „Curtea Domnească” Târgovişte se alătură, şi anul acesta, programului “Şcoala Altfel. Să ştii mai multe, să fii mai bun!”, iniţiat de către Ministerul Educaţiei Naţionale. Preşcolarii, şcolarii şi liceenii vor avea ocazia să participe la activităţile educaţionale propuse de specialiştii muzeelor dâmboviţene.
Etape: 20 – 24 martie 2017
22 – 26 mai 2017
Activităţile educaţionale din cadrul proiectului sunt următoarele:
Titlul activităţii | 1. „Artă şi stil” influenţe şi „împrumturi” Orientale şi Extrem Orientale în Europa / ţara noastră – ţesături, covoare, broderie – artă şi orfevrărie |
Scurtă descriere a atelierului | Atelierul de creaţie se referă la realizarea unor motive decorative pe hârtie (pictură în tempera) care ar putea fi realizate pentru o ţesătură sau vas de porţelan, într-un stil personal. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă | Perioada : lunile martie şi mai Program: Luni -Miercuri Orele: 09.00 – 10.30, 11.00 – 12.30, 13.00 – 14.30 |
Loc de desfăşurare | Muzeul de Artă – Sala de Expoziţii Temporare |
Responsabil | Maria Neacşu |
Categoria de varsta | 8 – 18 ani (cls. I – XII) |
Numarul maxim de participanţi | 25 (max. 30)de copii |
Titlul activităţii | 2. „Artă şi stil” influenţe şi „împrumturi” Orientale şi Extrem Orientale în Europa / România– ţesături, covoare, broderie – costum, „podoabe”, arme |
Scurtă descriere a atelierului | Atelierul de creaţie se referă la realizarea unor costume din hârtie de ziar, pictate de realizatori – care ar putea fi utilizate pentru un bal de epocă sau modelarea în ipsos a unui mâner decorat de sabie / pumnal. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă | Perioada : lunile martie şi mai Program: Joi – Vineri Orele: 09.00 – 10.30, 11.00 – 12.30, 13.00 – 14.30 |
Loc de desfăşurare | Muzeul de Artă – Sala de Expoziţii Temporare |
Responsabil | Maria Neacşu |
Categoria de vărstă | 8 – 18 ani (cls. I – XII) |
Numarul maxim de participanţi la un atelier | 25 (max. 30) de copii |
Titlul activităţii | 3. „Povestea scrierii” |
Scurtă descriere a atelierului | Care au fost primele forme de scriere? Care au fost primele suporturi de scriere? Cum arată o tăbliţă de lut, un pergament, un papirus sau o hârtie manufacturată şi cum se obţineau ele? Ce este un scriptorium? Cine erau caligrafii, copiştii şi ilustratorii? Ce rol au avut aceştia în societate de-a lungul timpului? Elevii participanţi vor afla răspunsurile la aceste întrebări în cadrul atelierului”Povestea scrierii”. În plus, vor avea ocazia să creeze litere pline de fantezie şi să ornamenteze pagini de manuscris folosind tehnici, instrumente şi suporturi de altădată. |
Ziua si intervalul orar cand va fi programata fiecare grupa | Perioada: luna martie luni, marţi, miercuri, joi, vineri, 9.00-10.00, 10.00-11.00, 11.00-12.00 Perioada: mai luni, marţi, 9.00-10.00, 10.00-11.00, 11.00-12.00 |
Loc de desfăşurare | Muzeul Tiparului şi al Cărţii Vechi Româneşti |
Responsabil | Anghelescu Luminiţa |
Categoria de vârstă | 7-12 ani |
Numarul maxim de participanţi | 30 de copii |
Titlul activităţii | 4. ” Să reînviem tradiţiile şi obiceiurile româneşti” |
Scurtă descriere a atelierului | Activitate educaţională ce are drept scop redescoperirea şi promovarea obiceiurilor şi tradiţiilor româneşti. Elevii participanţi vor afla povestea Sânzâienelor, Ursitoarelor şi Paparudei, într-un cadru potrivit, vor putea să pună în scenă aceste obiceiuri, şi, totodată, îşi vor confecţiona un obiect magic. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă | Perioada: mai
miercuri, joi – 9.00-10.00, 10.00-11.00, 11.00-12.00 |
Loc de desfăşurare | Curtea Domnească |
Responsabil | Luminiţa Anghelescu |
Categoria de vârstă | 7-12 ani |
Numarul maxim de participanţi | 30 de copii |
Titlul activităţii | 5. ” Călătorie în lumea cărţii” |
Scurtă descriere a atelierului | Care este drumul cărţii, începând de la autor şi până ajunge în mâinile voastre? Când şi cum a fost tipărită prima carte? Cum arată o carte tipărită, acum trei sute de ani? Ce este ex librisul? Este necesar să avem ex librisul nostru? Care sunt cele patru tipuri de formate ale cărţilor şi unde se află cele mai mici sau mai mari cărţi din lume? Care sunt părţile componente ale unei cărţi, cele mai frecvente forme de degradare şi cum putem să păstrăm cartea cât mai mult timp? Vom răspunde la aceste întrebări în cadrul atelierului” Călătorie în lumea cărţii”. Mai mult, veţi putea să vă creaţi ex librisul vostru şi propria carte în care să vă încercaţi talentul de scriitor. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă | Perioada: luna mai vineri 9.00-10.00, 10.00-11.00, 11.00-12 .00 |
Loc de desfăşurare | Curtea Domnească |
Responsabil | Anghelescu Luminiţa |
Categoria de vârstă | 7-12 ani |
Numarul maxim de participanţi la un atelier | 30 de elevi |
Titlul activităţii | 6. Pandantivul – simbol al legăturii dintre preistorie şi medieval |
Scurtă descriere a atelierului | Acest atelier poate însemna o reuşită pentru acele generaţii de şcolari care au abilităţi practice şi artistice privind modelarea şi pictarea unor pandantive, potrivit unei teme impuse. Pentru aceasta, am ales două modele de pandantiv; – primul va fi copie fidelă a pandantivului ce datează din preistorie, (cca. 22 000 a. H.), care are ca element decorativ – linia incizată pe avers/revers; – cel de-al doilea va avea aceeaşi formă şi dimensiune ca şi primul, iar ca decor va fi ilustrat simbolul oraşului Târgovişte, respectiv Turnul Chindiei, realizat plastic, prin pictare. Materialul din care se vor face aceste pandantive este pasta de modelaj FIMO, pregătită sub două forme: neprelucrată, coaptă. După finalizarea orei de lucru (60 minute), fiecare elev va avea posibilitatea să-şi aleagă, ca suvenir, unul dintre pandantivele realizate de el, celelalte vor fi comercializate prin magazinele de suveniruri existente la Curtea Domnească şi Muzeul Evoluţiei şi Tehnologiei Omului în Paleolitic. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupa | Perioada: lunile martie şi mai Luni-Vineri 9,00-10,00; 11,00-12,00; 13,00-14,00 |
Loc de desfăşurare | Muzeul Scriitorilor Dâmboviţeni |
Responsabil | dr. Daniela Iamandi, Cristina Poşchină şi Ştefan Mocanu |
Categoria de vârstă | Clasele a III-a – aVIII-a |
Numarul maxim de participanti la un atelier | 30 de elevi |
Titlul activităţii | 7. Din tată în fiu. portret de familie |
Scurtă descriere a atelierului | Ce înseamnă un arbore genealogic şi cum se alcătuieşte? Le propunem elevilor o incursiune în istoria zbuciumatei dinastii a Basarabilor, cu o privire specială asupra domnitorilor care au marcat istoria Târgoviştei: Mircea cel Bătrân, Vlad Ţepeş, Matei Basarab, Constantin Brâncoveanu. De asemenea, copiii vor învăţa cum pot alcătui propria schiţă genealogică. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă |
Perioada: luna martie Joi- 9.00 – 10.00; 10.30 – 11. 30 Vineri -9.00 – 10.00; 10.30 – 11. 30 Perioada: luna mai Miercuri- 9.00 – 10.00; 10.30 – 11. 30 Joi- 9.00 – 10.00; 10.30 – 11. 30 |
Loc de desfăşurare | Muzeul de Istorie, parter, Sala Mare |
Responsabil | dr. Irina Cîrstina |
Categoria de vârstă | Clasa pregătitoare- clasa a IV-a |
Numarul maxim de participanti la un atelier | 30 de copii |
Titlul activităţii | 8. Timpul în istorie |
Scurtă descriere a atelierului | Ce înseamnă timp istoric? Cum măsurăm timpul? De ce îl măsurăm? Cum măsurau timpul grecii, romanii, creştinii, dar musulmanii? Atelierul se finalizează cu un joc pe axa timpului, pe care o vom confecţiona în timpul atelierului. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă | Perioada: luna mai Vineri – 9.00 – 10.00; 10.30 – 11. 30 |
Loc de desfăşurare | Muzeul de Istorie, parter, Sala Mare |
Responsabil | dr. Irina Cîrstina |
Categoria de vârstă | Clasa a III a – a -VIII -a |
Numărul maxim de participanţi la un atelier | 30 de copii |
Titlul activităţii | 9. Cancelaria domnească de la Târgovişte |
Scurtă descriere a atelierului | Tema atelierului o reprezintă o scurtă incursiune în lumea sigiliilor şi simbolurilor heraldice medievale. Împreună, pas cu pas, vom reconstitui cadrul general al unei cancelarii domneşti, al emiterii monedelor şi realizării sigiliilor, rolul banilor de-a lungul timpului. De asemenea, copii vor viziona filme cu tehnicile de realizare a matriţelor numismatice şi sigilare. Copiii vor reda, în manieră personală, un însemn heraldic, vor ştampila cu tuş, redând ştampila Primăriei Târgovişte de acum 150 de ani;În final, vor realiza, pe echipe, sigilii în ceară, urmând toate etapele, inclusiv picurarea cu ceară roşie a documentelor. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă | Perioada: luna martie Luni- 9.00 – 10.00; 10.30 – 11. 30 Marţi- 9.00 – 10.00; 10.30 – 11. 30 Miercuri- 9.00 – 10.00; 10.30 – 11. 30 Perioada: luna mai Luni- 9.00 – 10.00; 10.30 – 11. 30 Marţi- 9.00 – 10.00; 10.30 – 11. 30 |
Loc de desfăşurare | Muzeul de Istorie, Sala mare, parter |
Responsabil | dr. Irina Cîrstina |
Categoria de vârstă | Clasa pregătitoare – clasa a VIII – a |
Numărul maxim de participanţi la un atelier | 30 de copii |
Titlul activităţii | 10. Istoria în integrame |
Scurtă descriere a atelierului | Atelierul urmăreşte fixarea informaţiilor primite la ora de istorie prin vizualizarea unui material Power Point care prezintă reperele cronologice ale domniilor principalilor voievozi ai Ţării Româneşti. Partea aplicată constă în rezolvarea unei integrame cu tema „Voievozi ai Ţării Romăneşti”. Sunt concepute 6 modele de integrame cu grad de dificultate diferit, a căror rezolvare vastimula perspicacitatea copiilor şi îi va ajuta să înţeleagă anumite repere ale istoriei românilor. Copiii vor lucra pe echipe sau individual. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă | Perioada : lunile martie şi mai Luni – Vineri 8:30 – 9:30; 10:30 – 11:30 |
Loc de desfăşurare | Holul Muzeului de Istorie |
Responsabil | Camelia Ciobotaru |
Categoria de vârstă | Clasele a IV-a-a VI-a |
Numarul maxim de participanţi la un atelier | 30 de copii |
Titlul activităţii | 11. Tehnici de prelucrare a obiectelor din Paleolitic |
Scurtă descriere a atelierului | Prin intermediul arheologiei experimentale, activităţile care se vor desfăşura în cadrul atelieruluiTehnici de prelucrare a obiectelor din Paleolitic vor contribui la dezvoltarea capacităţilor cognitive ale elevilor, cât şi la deprinderea abilităţilor practice. Atelierul va fi structurat în două etape. Prima parte este teoretică şi vizează familiarizarea participanţilor cu minunata lume a Paleoliticului, stârnindu-le interesul faţă de activitaţile oamenilor din acea vreme, prin prezentarea fascinantelor exponate din Muzeul Evoluţiei Omului şi Tehnologiei în Paleolitic. Partea practică este cea mai consistentă şi constă în prelucrarea unei varietăţi ample de obiecte din lemn (pandantive, statuete, harpoane, vârfuri de suliţă, ace etc.), cu ajutorul uneltelor din piatră cioplită (dăltiţe, răzuitoare, lame, străpungatoare). Participanţii vor învăţa câteva tehnici preistorice necesare realizării uneltelor, armelor sau obiectelor de artă. La finalul programului, fiecare elev se va putea bucura de obiectul creat, având posibilitatea să-l ia acasă. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă | Perioada: lunile martie şi mai Luni, Marţi, Miercuri, Joi, Vineri Orele: 9:00 – 10:00; 11:00 – 12:00; 13:00 – 14:00 |
Loc de desfăşurare | Muzeul Evoluţiei Omului şi Tehnologiei în Paleolitic Str. Stelea, nr. 4, Târgovişte |
Responsabili | dr. Elena-Cristina Niţu, Florin Ionuţ Lupu |
Categoria de vârstă | atelierul se adreseză elevilor din clasele a II-a- aXII-a |
Numarul maxim de participanţi la un atelier | 30 de elevi |
Titlul activităţii | 12. Coşuleţ împletit |
Scurtă descriere a atelierului | Folosind materiale mai putin convenţionale (scobitori, carton, hartie creponată, fire de bumbac sau lână, ultimele două materiale vor fi aduse de participanţi) copii vor realiza un coşuleţ ce poate fi folosit ca obiect decorativ sau facut cadou. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupa | Perioada : luna martie Luni: orele 9.00-11.00, 13.00-15.00 Marţi: orele 9.00-11.00, 13.00-15.00 |
Loc de desfăşurare | Muzeul Vasile Blendea |
Responsabil | Cristina Stana |
Categoria de vârsta | Clasele I – a-a IV-a |
Numarul maxim de participanţi la un atelier | 25 de copii |
Titlul activităţii | 13. Învăţăm să coasem |
Scurtă descriere a atelierului | Confecţionarea unui semn de carte ce presupune coaserea pe etamină, cu fir de bumbac, nasturi coloraţi (aceste ultime două materiale vor fi aduse de participanţi) |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă | Perioada : Luna martie Miercuri, orele 9.00-11.00, 13.00-15.00 Joi : orele 9.00-11.00, 13.00-15.00 |
Loc de desfăşurare | Muzeul Vasile Blendea |
Responsabil | Cristina Stana |
Categoria de vârstă | clasele a V-a – a VIII-a |
Numărul maxim de participanţi la un atelier | 25 de copii |
Titlul activităţii | 14. Vizionare de filme istorice |
Scurtă descriere a atelierului | Vor fi vizionate următoarele filme istorice: „Mihai Viteazul”, „Vlad Ţepeş”, „Mircea”. Atelierul are ca principal obiectiv dezvoltarea culturii generale şi îmbogăţirea cunoştinţelor din domeniul istoriei. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă | Perioada: lunile martie şi mai Luni, marţi , miercuri, joi, vineri Ora 9.00 – 12,30 |
Loc de desfăşurare | Muzeul Tiparului şi al Cărţii Vechi Româneşti – sala de conferinţe |
Responsabil | Marius Stănescu |
Categoria de vârstă | Clasele I-a – a VIII-a |
Numărul maxim de participanţi la un atelier | 30 de copii |
Titlul activităţii | 15. Arheolog Junior |
Scurtă descriere a atelierului | Program de popularizare a arheologiei în rândul copiilor prin mijloace teoretice şi practice, interactive. Mijloace teoretice: două seturi de planşe: „Ce este arheologia?” şi „Ce ne spune pământul” – vizualizare, problematizare şi discuţii interactive; Mijloace practice: simularea într-o „groapă cu nisip” a unei secţiuni arheologice şi cum se lucrează efectiv în arheologie, de la descoperirea artefactului pănă la înregistrarea lui. Mijloace interactive: participanţii vor utiliza efectiv o parte a instrumentarului folosit de arheologice în practica reală, vor fotografia contexulul arheologic descoperit şi vor înregistra fiecare descoperire, vor învăţa că arheologia de teren presupune lucrul în echipă. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă | Perioada: martie Luni – Vineri între orele 09.30 – 15.00 după cum urmează: 09.30 – 10.30; 11.00 – 12.00; 12.30 – 13.30; 14.00 – 15.00; |
Loc de desfăşurare | Muzeul în aer liber Curtea Domnească, Calea Domnească, nr. 181, Târgovişte. Dâmboviţa; |
Responsabil | Mihai Năstase – nastase_mc@yahoo.com, tel. 0765.262.224 |
Categoria de varsta | Clasele a V-a – a VIII-a |
Numarul maxim de participanti la un atelier | 32 de copii |
Titlul activităţii | 16. Atelier de zeţuire (culegere litere) şi tipărire a unei pagini de carte |
Scurtă descriere a atelierului | În cadrul atelierului cursanţii vor învăţa tehnica zeţuirii, a amplasării ornamentelor şi a ilustraţiilor în pagină, precum şi tipărirea efectivă a câte unui text, conceput de către participanţi. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă | Perioada: lunile martie şi mai Luni-Vineri: 10.00-11.00, 11.30 -12.30, 13.00- 14.30 |
Loc de desfăşurare | Muzeul Tiparului şi al Cărţii Vechi Româneşti |
Responsabil | Andrei Scărlătescu şi Felician Cheosea |
Categoria de vârstă | 11- 14 ani |
Numarul maxim de participanţi la un atelier | 25 de copii |
Titlul activităţii | 17. Ora de poveste Lectura poveştilor „Povestea unui om leneş” şi „Păcală” de Ion Creangă. Diafilm „Punguţa cu doi bani„- de Ion Creangă |
Scurtă descriere a atelierului | Proiectul se adresează copiilor preşcolari şi şcolari (5 -10 ani), aflaţi într-o etapă importantă de trecere de la activităţile centrate pe joc, spre cele instructiv educative. Atelierul educaţional este flexibil, fiind adaptat nevoilor şi nivelului elevilor, pe durata căruia se va pune accent pe transpunerea în practică a noţiunilor teoretice. Voi povesti clar şi expresiv, pentru a trezi emoţii şi pentru a asigura motivaţia învăţării, cu lectura ca mijloc de comunicare. Pe parcursul întâlnirilor cu copii înscrişi la aceste activităţi, îmi propun familiarizarea lor cu muzeul, ca instituţie, cunoaşterea specificului, a rolului acestuia, prin joc, comunicare şi activităţi practice: – întrebări din lectura citită; – copiilor li se vor pune la dispoziţie elemente grafice cu personajele din diafilmul prezentat „Punguţa cu doi bani” pentru a realiza un tablou cu acestea. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă | Perioada : lunile martie si mai Luni-Vineri, 09 -10.00 ; 10.15 -11.15 ; 11.30-12.30 ; 13.00-14.00 |
Loc de desfăşurare | Muzeul Scriitorilor Dâmboviţeni |
Responsabil | Elena Şontea |
Categoria de vârstă | 5-10 ani |
Numarul maxim de participanţi la un atelier | 30 de copii |
Titlul activităţii | 18. „Meşterul olar” |
Scurtă descriere a atelierului | Copii vor observa şi compara caracteristicile şi multitudinea de vase ceramice expuse atât în cuhnie, cât şi în palatul domnesc. În etapa finală vor realiza vase miniaturale cu ajutorul plastelinei, lutului – şi a pastei Fimo. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă | Perioada: lunile martie şi mai Luni-Vineri, 10:00-11:00 |
Loc de desfăşurare | Ansamblul Brâncovenesc Potlogi |
Responsabil | Baicu Gabriela- Lucica |
Categoria de vârstă | Clasa 0 – clasa a IV-a |
Numarul maxim de participanţi la un atelier | 30 de copii |
Titlul activităţii | 19. „Vreau să devin croitorul regal” |
Scurtă descriere a atelierului | Cum se croiau straiele boiereşti şi domneşti şi din ce fire erau ţesăturile? Ce preţ aveau stofele şi de unde erau procurate mătăsurile şi blănurile?Foaia de zestre a fiicelor lui Constantin Brâncoveanu se va dovedi edificatoare în acest sens. Se va avea ca reper mantia din catifea roşie, care are aplicat vulturul bicefal al familiei Cantacuzino. |
Ziua şi intervalul orar când va fi programată fiecare grupă | Perioada : lunile martie şi mai Luni- Joi: 9:00-10:00; 10:30-11:30 |
Loc de desfăşurare | Ansamblul Brâncovenesc Potlogi |
Responsabil | Petcu Mariana Cătălina |
Categoria de vârstă | Clasa 0 – Clasa a IV-a |
Numarul maxim de participanţi la un atelier | 30 de copii |
Pentru a participa la acest proiect, cadrele didactice vor contacta muzeul pentru realizarea unei programări.
Taxa de participare este de 5 lei/elev/atelier, cu excepţia preşcolarilor, care participă gratuit.
Date de contact:
Complexul Naţional Muzeal „Curtea Domnească” Târgovişte
Str. Justiţiei, nr. 7, Târgovişte, judeţul Dâmboviţa
Pentru programări: telefon: 0736.394.086 (între orele 8.00 – 16.00)
Înscrierile se fac în limita locurilor disponibile.
Pentru vizite ghidate în expoziţiile permanente ale Complexului Naţional Muzeal „Curtea Domnească” Târgovişte NU sunt necesare programări.
Tarifele de intrare sunt următoarele:
– Ansamblul Monumental „Curtea Domnească” (include şi vizitarea Muzeului Tiparului şi al Cărţii Vechi Româneşti) – 12 Lei
– Muzeul Scriitorilor Dâmboviţeni – 8 Lei
– Muzeul de Istorie – 8 Lei
– Muzeul de Artă – 8 Lei
– Muzeul „Vasile Blendea” – 8 Lei
– Casa Atelier “Gheorghe Petraşcu” – 8 Lei
– Muzeul Evoluţiei Omului şi Tehnologiei în Paleolitic – 8 Lei
– Expoziţia „Metamorfozele unui loc al memoriei: de la cavalerismul Şcolii de Ofiţeri „Ferdinand I” la spaţiul profan al procesului şi execuţiei soţilor Ceauşescu şi al sfârşitului regimului totalitar din România” – 8 Lei
– Muzeul de Etnografie şi Artă Populară, Pucioasa – 6 Lei
– Casa Memorială „I. L. Caragiale” – 6 Lei
– Muzeul de Etnografie şi Artă Populară, Pietroşiţa – 6 lei
– Ansamblul brâncovenesc Potlogi – 10 lei
– Peştera Ialomicioarei – 10 lei
Pentru grupurile de elevi, reducerea este de 50%.
Însoţitorii elevilor, alţii decât cadrele didactice, vor achita taxa de vizitare.
În speranţa unei colaborări durabile, vă invităm să participaţi la acest proiect.
Notă: Pentru a oferi cât mai multor copii şansa de a participa la ateliere, o singură clasă se poate înscrie la cel mult 2 activităţi educative. De asemenea, cadrele didactice care nu anunţă modificarea programului clasei şi nu participă la ateliere, nu se vor mai putea înscrie, în viitor, la atelierele muzeului. Mulţumim!
Preşedinte,
jr. dr. Alexandru OPREA
Vicepreşedinte,
jr. Claudia GILIA
Manager,
dr. Ovidiu CÎRSTINA