- This event has passed.
București: atelierul MARe-le Jaf. Hoții de artă 2 la MARe/Muzeul de Artă Recentă, 17 iulie 2022
17 iulie, 2022
MARe-le Jaf. Hoții de artă 2
Atelier realizat de Robert BOGHIU
Partener MARe: UniCredit Bank.
Partener programe educaționale:
Cambridge School of Bucharest
GinArt Joc
Cambridge School of Bucharest
GinArt Joc
Duminică, 17 iulie
Orele 12:00 – 15:00
Copii de 4-7 ani (12:00 – 13:00)
Copii de 8-12 ani (13:30 – 15:00)
60 de lei/participant.
***Înscrierile se fac doar pe adresa de e-mail: educational@mare.ro
cu mesajul: “MARe-le Jaf”, unde menționați grupa de vârstă și numărul de copii participanți.
Orele 12:00 – 15:00
Copii de 4-7 ani (12:00 – 13:00)
Copii de 8-12 ani (13:30 – 15:00)
60 de lei/participant.
***Înscrierile se fac doar pe adresa de e-mail: educational@mare.ro
cu mesajul: “MARe-le Jaf”, unde menționați grupa de vârstă și numărul de copii participanți.
PREZENTARE:
Vă invităm duminică, pe 17 iulie, la MARe de Mic, la parte a doua modului „Hoții de Artă”: „MARe-le Jaf”.
Vă invităm duminică, pe 17 iulie, la MARe de Mic, la parte a doua modului „Hoții de Artă”: „MARe-le Jaf”.
Dacă în cadrul primei întâlniri, am învățat câte ceva despre autenticitatea unei opere de artă, despre funcțiile semnăturii artistului pe lucrarea de artă și despre drepturile de autor, la atelierul din această săptămână, continuăm cercetarea noastră despre furtul creativ, într-un mod ingenios, jucăuș, benefic și educativ: vom pregăti MARe-le Jaf.
Vă întrebați, poate, în ce constă MARe-le Jaf?
Ei bine, cursanții vor avea ocazia să aleagă o lucrare pe care vor să o „fure” din colecția permanentă a muzeului, „Diversitate stilistică”, înlocuind-o cu una realizată de ei, în tehnica colajului, folosind elemente din cadrul altor lucrări ce compun colecția permanentă a MARe (etajele 1 și 2).
Prin urmare, în prima parte a atelierului ne vom strecura în sălile de expoziție precum cei mai abili hoți, în căutarea „capturii” ideale, urmând să alegem lucrarea care ne atrage cel mai mult atenția și pe care ne vom imagina că o „sustragem” de pe perete pentru a o înlocui cu o creație proprie. Oare ce se potrivește cel mai bine în locul acum devenit gol?
Partea practică va consta în realizarea unei lucrări-colaj care va înlocui lucrarea „retrasă” din spațiul expozițional.
Acest atelier le propune copiilor să învețe:
– cum să își exprime și susțină alegerile personale;
– să exerseze memoria vizuală;
– să își dezvolte libertatea de exprimare și abilitățile creative;
– să realizeze colaje folosindu-se de elemente dintr-o varietate de lucrări;
– să își lase imaginația să zburde în vederea creării unei compoziții realizate din elemente distincte.