- This event has passed.
București: Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală organizează vineri, 18 noiembrie 2022, ora 14.30, Simpozionul Culturadata
18 noiembrie, 2022
Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală organizează vineri, 18 noiembrie 2022, ora 14.30, Simpozionul Culturadata, eveniment dedicat cercetărilor realizate de masteranzi și doctoranzi în domeniile managementului, marketingului și politicilor culturale din universitățile cu profil umanist, artistic și economic. Simpozionul este o manifestare științifică din România dedicată tinerilor cercetători în management cultural și subiecte conexe și va avea loc în cadrul Conferinței Naționale a Managerilor Culturali–ediția a IX-a.
Cercetările finalizate sau aflate în derulare au acoperit o arie amplă de teme precum: strategii manageriale, metode de management, planificare strategică, marketing cultural, comportamentul consumatorului de cultură, branding, buget și finanțare în cultură, antreprenoriat, economia culturii, politici culturale, sponsorizări ș.a.
PROGRAM
Pe lângă prezentarea cercetărilor, participanții vor avea ocazia de a discuta cu profesori și cercetători din domeniul managementului, marketingului și politicilor culturale cu experiență în coordonarea și evaluarea lucrărilor de disertație și doctorat. Fiecare participant va avea la dispoziție 10 minute pentru prezentare, după care va urma o sesiune de întrebări și răspunsuri.
PARTICIPARE
- Participă ca tânăr cercetător în domeniu
Masteranzii și doctoranzii interesați să participe sunt invitați să trimită pe adresa comunicare@culturadata.ro, până la data de 11 noiembrie 2022, prezentarea cercetării pe care o desfășoară (conform structurii de mai jos). Selecția oficială va fi anunțată până la data de 14 noiembrie 2022, iar pentru participarea la Simpozion este obligatorie realizarea unei prezentări succinte în Microsoft Power Point / Prezi ș.a care poate respecta structura propunerii trimise anterior.
Structura propunerii / prezentării:
- Titlu
- Date de contact (nume, prenume, adresă de e-mail, telefon)
- Universitate, respectiv Facultate, Departament / Specializare
- Profesor coordonator (nume, prenume, universitate, e-mail)
- Abstract (maxim 150 de cuvinte)
- Cuvinte cheie (maxim 5)
- Teorii relevante pentru subiectul propus (scurtă analiză a literaturii de specialitate)
- Scopul cercetării
- Metodologie
- Teme de discuție, rezultate așteptate și / sau perspective
- Bibliografie / Referințe
Propunerile vor avea maxim 5 pagini A4 (margini de 2.54 cm) în Microsoft Word, font Times New Roman, mărime 12, spațiu între rânduri de 1.5 și vor fi redactate în limba română. În cazul în care documentul va conține grafice / figuri / tabele / scheme / hărți, acestea vor fi însoțite de titluri și integrate în corpul textului imediat după menționarea lor.
Cercetările propuse de masteranzi și doctoranzi vor fi selectate de către membrii Board-ului Științific în funcție de următoarele criterii: originalitate, noutate și creativitate, claritate a temei, abordare metodologică, calitate a referințelor, contribuție la cercetarea în managementul cultural.